pornscat.org
shithd.net
scathd.org
jav-defecation.com
kinky-fetish.net
Úvod » Vydali jsme » grafika a design » 3ds max

3ds max

Hotová řešení

Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobem elementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech. Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup v oblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středně pokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky. Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například: – jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů, – jak vytvořit materiál skla, vody nebo kovů, – jak zanimovat náhodně poblikávající světla, – jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení, – jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu, – jak modelovat složité a organické modely, – jak renderovat pro tisk, – jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou, – jak si naprogramovat skripty, pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi. V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají často používané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camera shaders, Cloth a mnoho dalších. Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5. Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením. O autorovi: Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik.

Komentáře ke knize

Přidej komentář

 
 
  • :
  • : 256
  • : 167 x 225 mm brožovaná lepená
  • : 30. 01. 2006
  • : 299 Kč
  • V našem e-shopu vždy se slevou minimálně 15 %
  • Není skladem
 
 
Vstoupit do e-shopu

ANKETA

Jaké zařízení jste nedávno dostali nebo někomu koupili?

 
 
Computer Press je členem skupiny Albatros Media a.s.
 
vyrobila
 
Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím