Úvod » Computer Press News » Jak na poutavé copy, které chytne a nepustí?

Jak na poutavé copy, které chytne a nepustí?

27. března 2018

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace! Pomůže vám naše novinka Kreativní copywriting, kterou napsala zkušená copywriterka Anna Sálová.

Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí.

Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762.

Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou!

Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

 
Vstoupit do e-shopu

ANKETA

Jaké zařízení jste nedávno dostali nebo někomu koupili?

 
 
Computer Press je členem skupiny Albatros Media a.s.
 
vyrobila