Úvod » Vydali jsme » marketing a prodej » Kreativní copywriting

Kreativní copywriting

33 inspirací pro ještě lepší copy

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

Ukázková kapitola

Typ Souboru Název souboru Velikost
Ukázková kapitola 1.91 KB
 

Komentáře ke knize

Přidej komentář

 
 
  • : Kniha
  • :
  • : 264
  • : 150 x 150 mm brožovaná lepená
  • : 03. 04. 2018
  • : 399 Kč
  • V našem e-shopu vždy se slevou minimálně 15 %
 
 
Vstoupit do e-shopu

ANKETA

Jaké zařízení jste nedávno dostali nebo někomu koupili?

 
 
Computer Press je členem skupiny Albatros Media a.s.
 
vyrobila
 
Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím